lördag 12 mars 2011

olöst fall


Något konstigt hände mig för ungefär två år sedan.
Det var fest fredag och jag drog iväg, festade och gick hem en sväng för att hämta något. Då upptäckte jag att någon hade vart i min lägenhet. Det första jag upptäckte var att mina varma mackor som låg framme var uppätna, för jag var ganska hungrig och hade planerat att sluka dom.
Sedan vänder jag mig om och ser att någon har porrsurfat på min dator och lämnat skärmen full med porr. Skumt tänkte jag och hoppades på att ingen hade sprutat sperma på mina grejer.
Sen så var en av blommorna, som jag vaktade åt en vän, bort bytt mot en annan, helt vissen blomma. Men det var inte ens det konstigaste för det hittade jag på toan.
Nej de va ingen som bajsat...men min toaborste var borta och utbytt mot en annan.
kind of nasty. vem fan snor en toaborste och dessutom byter ut den mot sin egen kanske, var min finare eller?
Det var nästan ett guldlock och de tre björnarna moment där, Vem har ätit av min mackor...och vem har surfat min porr.

Har än inte löst fallet.
Dörren va låst, men balkongen va öppen, bor på 2a våningen.
Känns som att det kan vara lite jobbigt att klättra upp...med toaborste och blomma dessutom.
Frågade folk men ingen visste nått.
Misstänker min granne, men jag känner inte henne...hon sjunger högt ibland, det är typ det jag vet om henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar