lördag 5 mars 2011

Nånting händer, det är nått skumt på gång...


Ja som ni kanske kommer ihåg så började introt till Räddningspatrullen på det viset.
Det är något som jag har haft i huvudet ett tag, alltså inte Räddningspatrullen utan de första orden i introt. Det känns som att det är något skumt på gång, det är något som rör på sig och jag hör det men har ingen aning om vad det är.
Jag har haft den känslan i typ två år mer eller mindre men den har börjat kännas allt starkare.
Nu smäller det snart.
Inte att något kommer att sprängas direkt utan mer att vi kommer lämna något eller något kommer hoppa upp ur en låda.
Spänning.
Om det är datumet 2012.12.21 som jag känner spänning för....det är inte omöjligt. Jag har ju faktiskt läst en hel del om de olika profetiorna som säger att något kommer att hända det datumet, men nästan alla är olika och går att tolka på olika sätt.
Jag tror själv inte att jorden kommer gå under, men jag kan tänka mig att något stort händer. Men frågan om det är de eller om det är något annat jag känner.
Det kan ju också bara vara inbillning...men man ska ju också lita på sina känslor.
Mina känslor säger att det inte är en katastrof utan tvärt om det är något upplyftande, ett uppvaknande.
Men jag börjar känna mig ganska otålig, jag har alltid haft problem att vänta på saker...och nu väntar jag på något som jag inte har någon aning om vad det är.
Jag har lite svårt att koncentrera mig på vad som händer i mitt liv på grund av det.
Hoppas att det kommer snart för jag tror att jag vet vad det är när jag ser det....och det får fan lov att vara underbart.

P-P-P-Peace...& puff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar