onsdag 16 mars 2011

Bloggare asså!


Vad är det med bloggare!?
Varför bloggar ni?
Jag gör det väll för att jag är uttråkad och känner att jag slösurfar för mycket utan att använda mina kunskaper...om slösurfande...på ett kreativt sätt.
Men när jag sitter och klickar mig igenom alla tuwsen! bloggar(för att tjäna poäng så någon kan klicka förbi min lika lätt)så ser alla lika ut nästan.
Har hon/han inte en blid på sig själv som hon/han tagit med en kamera mot en spegel och kameran syns på bilden eller så har han/hon "modell"-aktiga bilder på sig själv gärna från tre olika vinklar i svart vitt, såg en med det och en bild på sig själv på sidan av inläggen åsså såklart en bild på sig själv i inlägget, snacka spegelrunk!
sen har vi ju hon som är gravid eller har barn och bloggar om sina barn eller hur långt deras magar putar...eller sin häst.
Eller så är det nån fjortis kille/tjej som vill vara den nya balla blondinbella och skriver om "mode".
Visst, gör det, men vill man inte göra något som inte alla andra gör?
säger inte att jag är bättre men jag vill bara få ut det som kliar i ögonen.
Sen har vi ju den här gruppen killar på 20 st som älskar att stalka dessa tjejer, kanske speciellt fjortisbloggare och skriver hur snygga dom är och ber om ligg.
vilket såklart inspirerar fjortisbloggaren/spegelrunkaren att skriva mer.
Ett tipps:
Blogga om din avföring! Det skulle faktiskt göra mig intresserad av din skit.
till alla andra som inte gör något av detta ovanstående.
Good for you, du kanske inte är hjärntvättad än...och kanske inte är pengakåt heller...för man måste ju blogga hjärntvättat om man vill tjäna pengar...eller är det bara jag som är cynisk?

1 kommentar:

  1. haha eller hur? Ett SEO-tips: highlighta eller gör vissa ord fetare så hittar sökmotorer dig lättare.. Typ blondinbella. Stavar rätt också. Snygg bild förresten. Men jag tror att det är många som tycker att de har nåt att säga, det är som en offentlig dagbok. Sjukt många skriver ju dagbok och kan man tjäna en slant på det och få lite uppmärksamhet på köpet. Du vet, dagens ungdomar, de är uppväxta med att dela med sig.. Vi tidiga 80-talister är i gränslandet.
    Fast fortsätt blogga Krajl fast fixa en snyggare sida. Jag kan fixa header förresten.. kolla denna www.queenofbandits.com tribute till the biggest hip hoppa in tha wooorrld.. typ;)
    puss o kram

    SvaraRadera