onsdag 11 maj 2011

Följer tråden


Jag sprang på en konspirationsteori idag som jag aldrig hört talas om.
Det hela började egentligen för någon dag sedan.
Min flickvän berättade att hon kände en som liten
som hade en tråd som växte ut ur tungan,
ingen hade riktigt någon förklaring på det förutom att hon nog tuggat på någon tråd och den växt fast i tungan,
helt sjukt tyckte jag det lät men eftersom hon inte visste något mer så tog historien slut där.
Idag klickade jag runt på nätet och hittade en artikel om något som kallas "morgellons" sjukdom.
Det hela är att folk som har denna upplever att det kliar och kryper i huden,
ofta så de får sår...ingen vacker syn om man googlar bilder på det hela.
Vissa får då också fiber liknande trådar i olika färger som kan växa ut ur såren, de är inte stora utan syns bara i mikroskop , vissa tror då att det är något som skapas av någon parasit och andra tror annat.
Vissa som forskar på det har upptäckt att fibrerna inte stämmer in på något material som existerar.
vissa som har "morgellons" kanske helt enkelt bara har parasit skräck och inbillar sig saker men det verkar vara något skumt med det hela.

konspirationsteorin är att det är något som "dom" sprejar ut i luften och smittar ner människor med,
något slags superparasit eller kanske någon nanoteknologi som kryper in i huden.
Sen att den amerikanska regeringen inte vill ge pengar åt forskning i det hela gör ju inte att de paranoidas paranoior blir mindre direkt.
Jag skulle satsa mina pengar på att detta bara är något crazy teori eftersom det finns enklare sätt att experimentera på folk..och vad fan är meningen.
Men å andra sidan så är ju USA:s regering inte rädda för att experimentera på folk utan att be om lov..googla MKULTRA.
Även om det här säkert är mycket bull så tycker jag ändå att det va ganska intressant.
Här kan in läsa artikeln jag hittade

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar