onsdag 25 maj 2011

Falska gudar


Jag nämnde igår att det kanske är så att det släpps information för att förbereda för något.
Det finns en konspiration som handlar om ett projekt som då bland annat ska utföras av NASA som heter "Blue beam" där vi kommer bli lurade att tro att jesus, eller nått i den stilen, återkommer till jorden.
Det har även spekulerats om det kanske är en attack av utomjordingar som kommer att simuleras och att vi då ska bli rädda och snabbt vilja bygga vapen i rymden som då också kommer göra denna planet ännu mer övervakad.
Personligen tycker jag den här teorin är lite väl "out there" men Serge Monast som skrev om detta i sin bok "project blue beam" och även en annan journalist som jobbade med honom dog 1996 av hjärtattack...såklart tror ju många att de båda blev mördade.
Vad som gör detta till en galen teori är väll att med någon slags högteknologisk ljus show så ska folk övertygas om att börja be till falska gudar som då är djävulen och...ja du ser vart det leder.
Eftersom jag inte tror på varken gud(i bibelmening i alla fall) eller djävulen så vad ska någon slags skuggregering tjäna på att vi tror på satan
Det finns dock vissa saker som jag ändå tycker man ska hålla ögonen öppna för.
En kvinna som jobbade för NASA, kommer dock inte ihåg namnet, blev varnad att aliens var det sista som "de" skulle skylla på när de ville ha vapen i rymden, före det kometer och före det terrorister och terrorister har ju skräckats flitigt ett tag men även kometer.
Sen ska man inte tro på allt man ser bara för att det kanske är exakt det man vill se....tex om jag skulle bli upp beemad i rymden och en snubbe kom fram och sa: hej, det är jag som är gud.
Jag skulle inte tro på honom, det är möjligt att han vill vara gud men har nog bara väldigt överlägsen teknologi så det verkar som att han är äkta och jag tror att många skulle tro honom.

Om det nu helt plötsligt skulle bli en jesus återkomst men allt verkar vara lite skumt, glöm inte bort var du läste detta ;)

Tro inte på allt du ser, tro inte på allt du hör!

ZUUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar