fredag 29 april 2011

Hål i Jorden


Nä nu är det inget golfhål jag tänker på utan den kanske största konspirationen av alla.
Den innehåller Nazister, u.f.o:s, Atlantis, undanhållen formation och sagor om paradis(Shangri la, Eden m.fl.)

Är det omöjligt att jorden är ihålig?
Ja...kanske man skulle säga men den här teorin har varit lite som en elektronik affär för mig, OnOff...första tanken va bestämt nej, så kan det inte vara, sen har jag läst mer och börja känna att, ja, det kanske kan vara så.
Men att vi skulle ha en värld som våran på insidan med en mindre sol i mitten känns lite väl "out there" till och med för mig.
Men det finns en hel del saker som får mig att undra.
Varför finns det inga bilder på nord eller sydpolens mitt?
varför berättade en av de första forskarna på sydpolen om att de faktiskt flög in i ett land och träffade livsformer som liknade oss?
sen finns det såklart fler frågor men de kan ni hitta själva.
Hitler var en av de som trodde på denna teori och vissa påstår att många nazister flydde till insidan av jorden med hjälp av flygande "tefat" som de fått hjälp att bygga med information av de som bodde på insidan.
Vissa påstår också att Atlantis var på insidan och att det då har haft fler namn som shangri la och eden.
Det sägs ju så klart också att den amerikanska staten vet om detta och därför håller folk borta från polerna.
Men om jag följer min teori om att se det stora i det lilla så kan det ju stämma, en atom är ju uppbyggd med en kärna och lager mellan.
Jag lyssnade på ett program som pratade med en forskare som skulle göra en expedition till någon av polerna för att ta reda på saken en gång för alla...och jag hoppas faktiskt att han hittar något, det skulle vara väldigt intressant om denna otroliga teori var sann.
En "remote viewer"(om du inte vet vad det är klicka på namnet..eller gör det en då för lite info) vid namn Ed Dames sa att det var något där som han inte kunde förklara, var det kanske det han såg? Sen har han ju också sagt att stora delar av USA kommer "gå under" på grund av katastrofer i år...så vi får väll se om han hade rätt.

Ta en titt på detta klipp så kanske du själv blir mer nyfiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar