fredag 10 februari 2012

MTMTXTAPE

                                

Det är Fredag och jag slänger ifrån mig ett mixtape. Den här gången blir det lite speciellt eftersom det är mitt 15e...varför det är speciellt vet jag inte riktigt, men det var ju ett tag sen det första kom och jag har ju lärt mig lite mer.
Så med min lite mer utvecklade skillz så har jag nu tagit en hel del gamla favoritlåtar, från tidigare mixtapes och några nya feta låtar och slängt ihop i en lite över två timmar lång mix.

Perfekt om du ska åka långt med bilen och behöver hålla dig vaken/ha förfest men orkar inte pilla med musiken/har en riktig fest med stora högtalare och dansgolv...eller om du bara sitter hemma och är sugen på fet musik.

Jag har döpt detta 15e mixtape till The Epic, dels för att det är ganska episk musik men också som en musikalisk resa. Det är lite allt möjligt, ...Sagan om ringen, Starwars, Monster, Beatles, Nirvana, Iron Maiden, Rap och fet bas såklart allt i klubb/dubstep/drum and base stil.
Så ös på bara och ha en trevlig helg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar