lördag 18 februari 2012

Ancient aliens

Säsong 4 har kört igång, jag var först lagom skeptisk till ännu en säsong
eftersom jag tyckte tredje var lite seg och inte så informativ utan mest spekulativ,
sen hörde jag att den nya säsongen skulle va mer ingående på visa monument och sånt.
Då blev jag åter igen peppad, lite djupgående info är ju intressant.
Sen såg jag första avsnittet, om maya folket..igen..och det kändes lite sådär,
inget nytt direkt...för mig i alla fall.
Jag hoppas det gör något djupare om pumapunku, där finns det en del intressanta saker
jag skulle vilja titta närmare på.

När jag lix skriver om maya så kommer det att släppas en ny dokumentär,
snart hoppas jag,
som ska visa nya bevis att maya hade kontakt med utomjordingar.
Den är producerad av Raul Julia-Levy(son till Raul julia).
Den kommer att innehålla bevis i form av nya tabletter som Mexicos regering nyligen släppt, de har legat gömda för allmänheten i hemliga valv.
Även en stad under vatten och en landningsplats för farkoster kommer att visas.
Om det är samma tabletter jag såg i en video och de jag såg var äkta så
kommer folk att tappa hakan, för de kommer inte att gå att förklara som något annat.
Jag trodde personligen att de var fejk just för att de var för bra för att vara sanna.
Hittar ingen bild, men jag kan beskriva hur de såg ut.
Det var en platta som såg ut att vara i guld, på den ser man en planet, möjligtvis jorde, eftersom den hade en ring runt sig, atmosfären, som vi också ser den från rymden-
Runt jorden finns tre flygand farkoster, de ser ut som  lite rundare tält ungefär.
En av farkosterna ser man närmare och i den sitter en förare med annorlunda utseende.
Men jag vill gärna se bevisen för att de är äkta,
när något är för bra för att vara sant så brukar det också vara fallet.

Vi får se vad som händer och jag hoppas verkligen inte att det bara kommer vara något vi har sett förut
utan något som kan ge ordentligt stöd till AA teorin.

Avslutar detta inlägg med det första avsnittet av säsong 4 av Ancient aliens





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar