onsdag 29 februari 2012

Aliens form the past

Det är väldigt mycket Ancient Aliens här nu, på bloggen alltså.
Är lite inne i det modet nu, dessutom kommer det ju mycket från det området nu.
För en vecka sen typ skrev jag om att jag hade tittat på bilder av gamla Maya skulpturer
som man inte kan tolka på annat sätt än aliens...eller att de såg framtiden...eller kanske att de hade jävligt bra fantasi, stryk det... de måste vara aliens/gudar i rymdskepp.
Jag vet fortfarande inte vad som har gjorts för att bevisa sanningshalten i videon jag lägger upp.
Faktum är att det finns många förfalskningar av konst från Maya, men de ser riktigt bra ut...
lite för bra i min mening.
Jag tycker att du ska ta det med en nypa salt så länge tills det kommer någon slags analys av det hela.
Om du pausar på vissa ställen och kollar lite noga så ser man att det är mycket att se som är svårt att kalla något annat än rymdskepp. Till exempel vid 0:55, vi ser en planet, jorden skulle jag gissa,med atmosfär och måne, sen ser vi 4 skepp och en rymdman som ligger i en av skeppen, svårt att tolka det annars.
2:36 ser väldigt mycket ut som en Grey som folk beskriver idag, även många av de andra skulpturerna ser lika ut med sina stora sneda ögon.
2:59 en figur med stort huvud ser ut att bli uppstrålad av en flygand farkost...sen finns det mycket meycket mer att analysera och titta närmare på.
Vi får se om dessa artefakter kommer att vara med i den kommande dokumentären jag snackade om,
där något större filmbolag skulle vara inblandat.



När vi liks är inne på detta ämne så har det även släppts ett nytt avsnitt av AA vilket denna gång
handlar om "greys", alltså den sortens aliens som folk oftast ser i olika former, men även andra raser.
Jag tycker fortfarande att serien inte alls bjuder på några go bitar, detta är ju fortfarande ett väldigt spekulativt ämne.
De borde ta en titt mer ingående på de verkliga mysterierna som finns i sten och inte börja gå in på vad gudarna är för något, den tolkningen kan vi ju faktiskt göra själva.
Så skärp till er Ancient Aliens, ni kan mycket bättre.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar