tisdag 13 mars 2012

Solens konstiga sidor

Det är mycket skriverier, speciellt på konspirationsforum, om olika konstigheter runt solen.
Idag så upptäckte jag detta och tyckte att det var ett väldigt intressant sammanträffande.
Solen har en konstig triangel formad solfläck, gigantisk.
vet inte hur vanligt det är men det ser konstigt ut i alla fall.
Här är några bilder i olika spektrum.

 





så här ser det ut på NASAs hemsida klicka här

Förutom att det är väldigt likt Saurons öga från sagan om ringen så ser det ut som en triangel typ.
jag såg för några veckor sen och postade även här på bloggen om några ny hittade artefakter.
Dessa artefakter påstås vara från Maya folket vilket jag tvivlar på för att de är lite för häftiga,
men jag hoppas såklart att de visar sig vara riktiga, det skulle ju vara awsumm.
I alla fall, idag fick dessa bilder mig att haja till på grund av en av dessa artefakter.
Nämligen denna.

Det här är säkert bara ett sammanträffande men tyckte ändå att det var coolt.
Vad man tycks se på denna bild är jorden till höger med sin atmosfär,tre farkoster och sedan till vänster solen med en gigantisk triangulär farkost i sig som skjuter en stråle typ eller så kanske det bara är ett märke eller en solfläck som den vi ser i solen idag.
Vi får väl se vad som kommer ur detta, men spännande tyckte jag.

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar