onsdag 23 februari 2011

Musik Parodier


För ungefär ett år sedan så gjorde jag ett humorprogram i radio som hette Tom, Tore och Ett Zoo. Går att kolla in här om man vill TTZ
Förutom att spela olika karaktärer i serien gjorde jag också Hiphop parodier under namnet MC Fläsk and the Isterband.
Jag gjorde så man kan ladda ner låtarna, för skoj skull TRYCK HÄR.
Här är låt listan också:

01. Slickepott (lil Wayne - lollipop)
02. Chips & Dip (Lupe Fiasco - Kick push)
03. Tänker på nått gott (Mims - This is why im hot)
04. Varje dag så buffar jag (Rick Ross - Husteling)
05. Luftschlotetshom (skit)
06. Willies (Lil Wayne - A Milli)
07. Vem är han? (Twista - Adrenaline rush)
08. Bacon bacon baby (Jibbs - Chain hang low)
09. Farbror melker (skit)
10. Jag blir fet (wiz Khalifa - say yeah)
11. Du får ingenting (Adam Tensta - My cool)
12. Banta! (Kano - mic check)

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar