måndag 28 februari 2011

Hatiii BÅLÅG-NJÄSE!

Bara ett kort inlägg om reklam på tv.
Först va det den där jävla Halebop reklamen med tjejen som sjöng nån truddelutt...surfing to night and i like it, very much..
va fan snackar du om kvinna! Du har väll surfat på nätet förr? varför sjunger du om att surfa på internet ungefär som att du vill ligga med internet? WTF!
Det verkar som de har slutat med den i alla fall, kanske va det för att tusen andra som jag bytte kanal direkt den kom på.

Nu har jag en ny hat reklam och det är en med en kvinnlig kock, Alexandra zazzizzuuzzi säger vi att hon heter..ja jag vet vad hon heter men orkar inte stava rätt, du vet vem jag menar.
I alla fall, hon lagar mat och säger , om du vill laga en riktigt god(nått sånt) BÅLÅG-NJÄSE! aaaah, jag blir tokig, visst man kanske säger så men ändå, säg som vi vanliga dödliga bollonäs...BÅLÅG-NJÄSE! gaahhh.
Eftersom jag ofta blir tokig på reklamer så kommer det säkert mer, rädda barnen reklamerna klättrar just nu..men får man hata dom när dom faktiskt är till något bra?
krävs nog en videoblogg för att förklara, kanske slänger upp nått nån gång.
PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar