lördag 19 februari 2011

Lat hjälte


Jag och en kompis snackade om superhjältar här om dagen. Vi är båda ganska nördiga och har läst en massa serier. ungefär så här gick samtalet. Min kompis är D och jag är då K

D - asså jag fattar inte varför det finns en massa tillbehör till stålmannen!
typ dykarutrustning, va fan! Hans enda svaghet är väll kryptonit? men nä, tydligen kan man dränka honom i en vattenpöl också.

K - Ja! skitkonstigt. Då är han ju knappast så super. jag såg att man kunde köpa ett supermanflygplan!

D - WTF!!

K - ja vet! vad tänkte dom där? Stålis har gått å blivit lat på senaste tiden så han orkar inte flyga längre, han har blivit lite lönnfet och andas tungt efter en snabb flygtur till systembolaget.

D - fy, han har blivit lite sämre och fått dåligt självförtroende...tittar säkert på små tjejer med röntgensynen, pervman!

K - Drar en superwank så snabbt att ingen ser.

D - Sitter framför TVn och hör en tjej ropa på hjälp i gränden nedanför...han bara suckar...tar telefonen å slänger ut den genom fönstret.

K - Ring polisen, dom får betalt! skriker han bara å värmer på nudlarna med lasersynen.

Another sad day for superman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar