söndag 26 juni 2011

MTMTX Presenterar: Söndagsdokumentären

Nu i sommar så kommer jag nog bo i flyttlådor så jag har ingen dator vilket resulterar i att det nog inte blir så mycket skrivande för min del här, men jag ska försöka skriva om jag hittar något av värde.
Sprang på en dokumentär som handlar om oljan och vad som hände med alternativen.
Tycker personligen att det finns många bra lösningar som gått upp i rök på grund av oljebolagen.
För någon månad sen var det en snubbe som sa att han har drivit sin bil på vatten i flera år och nu skulle avslöja sin hemlighet även fast oljebolagen var beredda att betala flera hundra miljoner, men han tackade nej och är nu rädd för sitt liv istället.
hemligheten har kommit ut nu men har inte hört något mer om det så vette fan vad som hände. jag har själv inte tittat på den här dokumentären utan tänkte börja kolla själv nu så jag hoppas den är bra.
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar