onsdag 26 oktober 2011

vem var jag?

Jag minns inte något före jag föddes, inget konstigt i det. Men tänk om det är precis som en dröm, det är helt klart när man drömmer men bara några sekunder efter du vaknat så är allt borta. Kanske det förra livet försvann på samma sätt. Jag har funderat mycket på hur det kommer sig att jag är som jag är, för ibland så känns det som att det är mer än bara livet jag levt som påverkar mig nu. Till exempel när jag var typ tre fyra år så hade jag väldigt svår att säga ifrån om någon bråkade med mig och fick lätt stryk utan att säga något om det eller ge tillbaka, utan att någon hemma har sagt något...eller egentligen sa pappa faktiskt åt mig att ge tillbaka men jag kunde inte.
Vem var jag då?
Det har jag spekulerat i...men det är väldigt svårt att veta, har hört många olika förklaringar om hur det kan vara. Måste testa bli hypnotiserad någon gång och bli utfrågad om mitt förra liv, det skulle vara väldigt intressant. När jag började tänka på detta så började jag snoka omkring på nätet för att se om någon gav någon bra förklaring om livet före och efter döden och hittade en intervju med Dr Michael Newton. Väldigt intressant tycker jag, kolla själv. Här är del ett av fem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar