fredag 9 september 2011

MTMTXTAPE


Det var typ tusen dagar sen jag gjorde ett mixtape.
Suget har funnits, men inte resurserna.
Idag hade jag bestämt mig för att göra ett för jag hittade en massa fet musik, men mina hörlurar verkar vara trasiga, alltså en av lurarna.
så jag har inte kunnat höra riktigt ordentligt så jag hoppas det inte låter skit...om ni inte gillar musiken förstås, då låter det nog skit.
Tråkigt att inte så många i min umgängeskrets gillar min musik...brukar iof pracka på de ändå, både hiphop och, som på mixtapet jag nu ska servera, dubstep liknande musik.
Befinner du dig i samma sits som mig?
då kan du alltid förfesta med dig själv lite och dunka på vad du vill.
Hur som helst.
Här är mitt tionde mixtape, som jag sa är det dubstep liknande musik och man blir svettig av att lyssna så skaffa lite svängrum och skruva upp volymen.
LET THE BASS CANON KICK IT!

MTMTXTAPE 10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar