måndag 8 augusti 2011

vad kommer hända?


Intressant nog så kommer denna bild från taket på vita huset, här är en ut zoomning.
Bilden föreställer conquistadorer som möter Maya folket och visst ser vi även deras omtalade kalender i bakgrunden.
Vad kommer då att hända år 2012-12-21?
Hmmm...jag vet inte, ingen vet nog exakt, men jag tror det kommer att bli väldigt spännande.
En sak som är säker är att enligt mayakaländern så kommer vi in i en ny tidsålder, den gyllene tidsåldern, kallar andra den.
Men det är inte helt utan smärta som vi ska födas in i det nya, det kommer förlossningssmärtor med, vi är både mamman och barnet här.
Om något händer så kommer det hända snart.
Det har ju snackats om en hel vändning av polerna, vilket man har hittat en del bevis för. Sedan har det ju snackats om kometer som Elenin och Honda kanske kraschar in i oss...men det tror jag nog inte.

Möjligt vis utomjordingar..kanske inte sådär "in your face" men jag tänker att speciellt USAs regering följer symbolik ganska ofta, och apokalyps kan betyda att slöjan lyfts och dom har stora hemligheter att berätta.
Jag berättade för länge sedan om deras droppteknik.
Att de berättar om en liten grej som sedan leder till en annan som är ganska liten
osv. Det började med någon bakterie som kanske var från en annan planet och nu för några dagar sen gick man ut med att man kan ha hittat flytande vatten på Mars...jag sa ju det, här kommer nästa droppe...brukar man inte säga, där det finns vatten finns det liv?
vi får se vart allt detta leder och om jag orkar kanske jag köper lite konserver för säkerhetens skull. Är ju dumt att sitta där som ett fån när solstormar blåser iväg oss till 1800-talet om jag lix vet om att det kanske kan hända..ungefär som en försäkring. Sen om inget händer, fine, då får jag väll äta upp dom som mina egna ord :P

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar